Winterbreak! :D

Idag fick vi jullov. Gick en normal skoldag och sedan efter sista lektionen så var det jullov, ingen julavslutning här inte. Men de senaste två dagarana har vi typ bara ätit och sett på film på lektionerna, förutom att jag hade prov igår. Så kommer nog gå upp några kilon innan jul, inte en bra start!

Inte mycket speciellt har hänt de senaste dagarna. Jag har gått i skolan, haft läxor, varit med kompisar och varit lite ledsen och hängig. Mycket lätt att få hemlängtan nu när julen är så nära. Julen firar man ju med de närmaste och i min familj har vi väldigt starka tradidtioner som vi har gjort så länge som jag minns. Så kommer bli lite tomt i år men de kommer nog gå bra. Så jag har en period av hemlängtan just nu, gråter mig inte till sömns varje dag men en och annan tår har fallit. Men det kommer nog bli bättre efter nyår, får bara se till att hålla mig sysselsatt under jullovet så inte mina tankar flyger iväg hem igen... :)

Så imorgon ska vi dekorera hela huset inför jul :D ska bli roligt. Gillar julen. Många amerikanska familjer dekorerar inför jul redan vid thanksgiving men inte min väldfamilj. Haha, blir man inte lite uttjatat på jul om man har det i en hel månad före julafton? :P

Jag har iaf haft en liten julgran i mitt rum i typ en vecka. Vill ni veta en sak, jag sågade ner den själv!!! :P Stolt, även fast den inte är så stor.
Här kan ni se lite bilder på min fina julgran! :)


Me in action! Visst älskar ni min fina matchning av kläder? :P


:D bevis


Dekorerat och klart!


Candy cane :D


OFC!!!

Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhh vilken söt liten gran! :D Ta hand om dig <3 God jul :)

2010-12-23 @ 10:44:27
Postat av: Minna

Gillar sverigeflaggorna :D Super söt gran :)

2010-12-23 @ 15:48:25
Postat av: Sofie

å vill också ha en sån söt och fin liten gran på mitt rum! :D

2010-12-25 @ 21:34:19
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0