Hej alla glada!

Vill börja med att säga att Säfva Ridklubb är en bästa klubben som finns <3 Alla där är grymt saknade och grattis till segern i sista omg i div II hoppning. Ni är så grymma!!! :D

I söndags var det Halloween. Dagen började ganska normal med att jag gjorde lite läxor och red Appy. Han har förövrigt blivit mycket bättre nu :) duktig pålle!
Sedan åkte vi (jag, Robin, Erik och Flemming) till ett hus i Bath för att äta middag och ta hand om alla barn som kom för att få godis. Hon som bor i huset är bortrest så det var ganska perfekt! Först var det lite trögt men sedan satte det igång. Från 5-7 kom det barn i strömmar, helt grymt mycket barn! En väldig skillnad ifrån Sverige haha :P Det är också coolt att se hur fräsigt folk pyntar sina hus, vissa kan man knappt se dörren på! HAHA!
Men det var en väldigt rolig Halloween med många skratt och skrik. Jag höll på att dö en gång när jag kom tillbaka till middagsrummet och Flemming skrämmer mig, usch fy! Men jag överlevde! :P

I går vaknade jag upp med en väldans huvudvärk, inte roligt men jag gick till skolan ändå. Dagen var ganska trög eftersom jag var så trött och hade ont i huvudet. Efter skolan sov jag en timme och sedan kom Susi och hämtade mig. Vi red tillsammans, mycket roligt :P

Idag var jag ännu tröttare och huvudet dunkade nästan hela dagen. USCH USCH! Hoppas att det går över tills imorgon. Nu måste jag jobba vidare med mina läxor, har två stora projekt som jag presenteras nästa vecka + mina normala läxor. Yey!

Jag har fixat två pumpor men bilderna är fortfarande i kameran, ska försöka få in dem snart!!

Notera att jag har lagt in en länk till utbytesstudent.se i min meny! Där kan ni läsa och hitta många utbytesstuderters bloggar :)



Kram kram, hoppas ni har haft en grym Halloween!! <3 :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Kram på dej, hoppas huvudet blir bättre snart!! <3<3

2010-11-03 @ 13:43:36
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: Anna

Säfva är bäst ;)

Vi hade ett par barn som var här och Halloweenade, men vi hade inget godis hemma :(

2010-11-03 @ 14:45:50
URL: http://taxitraning.blogg.se/
Postat av: Sofie

Krya på dig! <3

2010-11-03 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0