10/10/10

Dagen började med huvudvärk men efter en alvedon var den borta :) Pratade lite med min älskade familj på morgonen, älskar och saknar er<3

Kl 11 kom Isabelle och hennes mamma för att hämta upp mig. Vi åkte till Belfast, där chillade vi runt lite och så och sedan åkte vi till Topsham. En mycket trevlig dag med mycket bilåkande men det var skoj! :) <3

Jag har även köpt två saker idag. Ta fram anteckningsblocket för jag har köpt..... en tandborste!! :D Yey! Sedan har jag även köpt en bok som jag ska skriva i samt ha lite bilder i :) mer personligt än min blogg!

Kram kram, nu ska jag hoppa in i duschen! :)

Kommentarer
Postat av: fia

När får man se bilder när du rider på den där hästen utan namn ^^

2010-10-11 @ 20:00:38
Postat av: fia

När får man se bilder när du rider på den där hästen utan namn ^^

2010-10-11 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0