Bilder!

Här kommer lite bilder, några gamla och några nya :D


Gula skolbussar finns på riktigt :D första skoldagen!


Tillverkning av äppelcider!


Jag deltog också med en lite del innan jag dog pga sjukdom xD


Common grown fair!


Common grown fair, vallning av får! :)


Olof, han har uppfattat att min säng är skön :P


Bara så alla vet så är cookies här det bästa som finns <3


Jag och Isabelle @ the mall


Redy for homecoming dance! :D

Det är några bilder, enjoy och ha en bra dag. Eller just, er dag är nästan över :P
Och grattis bästa Säfvatjejer till andra platsen, ni är bäst <3
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Johanna! Du har jätteblond hår :o Har du gjort något med det? Kram <3

2010-10-04 @ 13:46:35
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Vad fin du är på bilden och vad blont ditt hår har blivit! :D <3

2010-10-07 @ 22:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0