Colombus-day

Var ledig idag pga Colombus-day. Hurra för Colombus som gav oss en dag ledigt! :)

Planen för idag var att åka till Boston men efter mycket om och men beslöt vi oss för att inte göra det. Jag och Robin åkte till en tjej som heter Sally. Hon har tre hästar, morganhästar och jag skulle få rida en av dem! Först kollade vi lite på när hon red sin dressyrhäst. De ska tävla i helgen och sedan fick jag rida Oscar. Han var liten men kraftig och otroligt speciell :P hehe. Red lite på banan först och sedan fick jag rida på en äng. Vi galopperade lite och han blev superglad och ville bara galoppera mer och mer :) En annorlunda men rolig ponny att rida! Hade kameran i bilden så inga bilder därifrån...

Jag har för ett tag sedan bett Robin att lära mig att sticka, det är något som hon är väldig bra på. Så eftersom eftermiddagen var ledig så beslöt vi oss för att ägna den åt att lära mig sticka. Slut resultatet blev detta:


Detta gjorde jag och Robin tillsammans, vi stickade lite och sedan bytte vi vantar så hon kunde rätta till mina misstag osv. Nöjd :D

Fia:
Då jag rider ensam är det svårt att få bilder men jag ska försöka släpa med mig någon som kan fota någon gång så ni kan få se :)

Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tänkte väll :P Först trodde jag du hade stickat de dem helt själv på en kväll och jag bha; no way ;)

2010-10-12 @ 10:56:50
URL: http://taxitraning.blogg.se/
Postat av: Josefin

Fina!! :)

2010-10-13 @ 17:29:43
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Johanna! Det är lugnt, jag kan komma och fota dig! ;D

2010-10-20 @ 22:06:52
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0