GRATTIS MED ÄLSKADE BROR!!

Jag är förvirrad, jag hade skrivit västa inlägger under olika perioder i skolan idag och sedan publicerade jag det och kryssade rutan och nu när jag kom hem för att kolla om jag hade fått några kommentarer så var inlägger försvunnet?! Fett irriterande och konsigt!

Aja, idag är det min lillebrors födelsedag. Det är ganska skrämmande att han blir 16 år och kan övningsköra. Herregud, det är vi sånna här tillfällen som man inser att livet faktiskt går frammåt! Jag har skickat ett grattis mejl och ger honom en BAMSEKRAM och ett stort GRATTIS över datorn! Hoppas du har haft en bra födelsedag älskade bror! <3

Idag har det varit en mycket bra skoldag, liksom igår. Vi tog våra bilder som kommer med i Yearbook bara för att vi är utbytesstudenter. Blev inte så nöjd med min bild, ser så himla liten ut!! Aja, får väl bara acceptera att jag är 13 år i själen. Whatever liksom :P
Annars hände det inte så mycket speceilla saker. Imorgon ska jag åka till Agusta crime-lab med min forensics class. Ska bli mycket intressant och roligt :D

Ikväll är det sista teamdinner för fall season, ska även lämna in min uniform för den sista matchen (som är på fredag) så hejjar vi i jacka och byxor ist, liite varmare! :P Men det ska bli kul, alla har fått något att klä ut sig som, jag fick fotbolls spelare. Jag ska försöka ta mycket bilder!

Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, min syrra fyllde ju också för inte så länge sen :) Jag kan absolut inte tänka mig att hon får övningsköra! Way too small! Haha. Kram på´re <3

2010-10-27 @ 20:04:25
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0