Hallåå :)

Idag har det varit en normal skoldag, inget speciellt händer. Fick tillbaka massa saker under Engelskan, jobbade på layouts i Yearbook och började en veckas arbete i Forensics. Vi ska lösa ett brott och vi får ledtrådar varje dag men efter varje dag måste vi skriva anteckningar, skissa och skriva en hypotes. Det är mycket jobb!

Idag efter skolan åkte jag till Appy. Han var mycket fin idag, finare än igår. Jag har mest jobbat honom i skritt nu i några veckor men har nu lite smått börjat gå över i trav. Igår va hans trav mycket spänd men idag var den mycket bättre :) tummen upp!

Nu ska jag gå ner och vara lite social och om 30 min börjar Gossip girl! :D YEY!
Btw så kommer jag ha 4 dagars helg denna helg :D ledig fredag och måndag!!! :D Så förhoppningsvis mycket ridning och hitta på nått skoj!
Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Älska långhelger! :D <3

2010-10-05 @ 19:05:04
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0