Hej hej!

Jag har inget att skriva men jag skriver ändå för jag vill inte skriva på min uppsats, yey va duktig jag är. Hmm, efter middagen ska jag och Robin åka ner till Walgreens så jag kan framkalla 4 bilder att ha i min ram som har varit tom alldeles för länge :P ska bli skojsigt!
Kan ta bild sen!

Var just ute med Ellie och kasta frisbee :P kul men jag blev trött och ryggen dunkar (de ska ju vara läkt nu?!? :S). Har jag något annat ointressant att skriva? Hmm, njee! Men jag kan länka till lite bloggar! :D

Anna - världens bästa vän!
Anna igen - hennes andra blogg! :)
My - utbytesstuden i Indiana, usa
Julia - här skulle din länkning varit om du hade haft en blogg!!! Skaffa en!
Josefin - klasskompis, nystartad blogg :D
Nora - utbytesstudent i min familj hemma i Sverige

Läser många andra bloggar men nu är det dags för middag :D
Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah,



Bästis<3<3

2010-10-06 @ 08:17:36
URL: http://taxitraning.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha, man hittar på vad som helst för att slippa plugga! :D

2010-10-06 @ 11:18:23
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0