Helg igen :)

Först vill jag börja med att säga två saker:
1. HAR NI SNÖ HEMMA I UPPSALA?!?!?! :O
2. Tack för alla fina kommentarer till med Seniorbild :) de värmer, ni är bäst och sötast! <3

Iaf, nu är det helg igen. Dagen har inte varit så bra så den pratar vi inte om!
Imorgon ska jag fixa lite hus för Habitat på morgonen, har berättat om Habitat i ett tidigare inlägg. Sedan vid lunch är det dags för sista hemmamatchen! Sorgligt men sant. Nu ska vi vinna, för en gångs skull! Otroligt nog så har Morse tagit sig till playoffs men de kommer nog åka ut i första matchen, hehe :) men man kan ju hoppas!

På Söndag är det fixa dag här hemma i huset och i trädgården, hoppas det inte blir allt för kallt. Vi har faktiskt börjat på nästan vinter :O i morse var det 1 grad C!!! :( vill inte ha vinter!

Robin och Flemming är iväg och hyr en film så fredagsfilm, najs! :)
Ha det super, kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Minna

Ingen snö i Uppsala men det har varit både i Örsa och enköping. Var typ kaos med bussar mellan dom 2 igår xD

2010-10-23 @ 10:15:42
URL: http://mynameisminna.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi har ingen snö hemma hos pappa iaf xD

2010-10-23 @ 10:19:15
URL: http://taxitraning.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ingen snö än som tur är men indag var jag såhääär nära på att ramla omkull för att det var så halt! Det såg ut att vara ganska kallt på de bilder jag såg från matchen ^^ Inga kortkorta kjolar där inte ;) KRAM <3

2010-10-25 @ 12:34:22
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Här i Uppsala har det som sagt inte varit snö, men för någon eller några veckor sedan snöade de lite under dagen men det försvann! Men i Stockholm har det varit snökaos och i norrland tror jag att det är lite snö xD <3

2010-10-25 @ 17:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0