Helg men inte höstlov!

Vi har inget höstlov här!! :( Vi kommer ha två lediga dagar vid thanksgiving men de är först i slutet på november, åh!

Igår var det sista fotbolls matchen för min del. De förlorade som vanligt och det var kallt och regnigt. Men vi har varit mycket skonade ifrån regn på våra matcher så en match i regn klarade vi av ;) Det har varit mycket roligt att vara en cheerleader och ska försöka hålla på med det under vintern också men vi får se!

Vi kom hem sent igår, 23. Så det blev en sovmorgon för mig idag. Underbart skönt att vakna upp vid 11 :D Det behövs ibland. Tänkte försöka åka till stallet när Robin och Erik kommer hem ifrån YMCA och ikväll ska jag till Kelci, vi och några andra personer ska fixa pumpor och så :) ska bli mycket roligt!

Kram kram, hoppas ni har det bra hemma och lycka till till min ridklubb Säfva imorgon i allsvenska div II finalen. Ni är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0