Homecoming!

Igår var det homecoming, både game och dance! Min dag såg ut typ såhär:

Vaknade vid 10, slappade lite, duschade och så. Vid 2 tiden skulle alla cheerleaders mötas hemma hos Alix för att ta M-foto. Då står hela teamet som ett M (står för Morse!). Tror att bilden blev bra, det var dock kallt! :)
Därefter gick vi till fotbolls flältet för att dekorera för homecoming game. Det blev mycket fint med ballonger, snören och skyltar! Självklart så glömde jag kameran! -.-
Efter det så var det dax för homecoming game. Vi förlorade, de andra laget var otroligt bra! Men det förstörde inte vår glädje! :D
Matchen slutade 6.15 och dansen började kl 7. Så det blir hem, byta om, äta något och sedan sticka iväg! I början hade jag tråkigt för att jag hade inte modet att dansa xD men efter ett tag bestämde jag mig för att bara ha roligt och släppte allt :D då blev det kul!
Robin tog en bild på mig och Flemming innan vi gick, ska kolla med henne om jag kan få den och lägga upp här!

Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0