My little black book!

Tror inte jag har berättat om min dagbok, en svart simpel bok där jag skriver med personliga saker än vad jag gör här i bloggen. Mera om vad jag tycker och tänker om sakerna som händer här :) tror att det är mycket roligt att ha senare i livet. Att kunna ta fram den om några år och då minnas sakerna som man annars lätt glömmer bort, små saker som är roliga att komma ihåg men hjärnan inte rymmer plats för dem.

(Ja, jag har tejpat in ett höstlöv ifrån Maine xD)
Det är också bra för mig, det är en bok där jag kan säga precis vad jag vill och det är otroligt skönt att bara skriva av sig ibland. T.ex. en dag var jag lite deppig och så skrev jag nästan 2 sidor i boken och sedan mådde jag mycket bättre. Det är inte bra att hålla allt inom sig och då kommer boken bra till pass.



Kram kram, nu vet ni lite bättre om hur jag hanterar mitt år här :D

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Smart! :D

2010-11-01 @ 10:02:04
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det är mycket smart! :) Det är så roligt att kolla tillbaka på vad man skrev även om det bara var några dagar sen. Tänk då hur det blir efter några år! KRAM <3

2010-11-01 @ 20:33:03
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag skriver också dagbok :) Det är bra att ha när men inte riktigt vet vad man känner, om man skriver ned de så tycker jag offta att man kommer på att man tycker saker som man inte trodde man tyckte... Om du fattar :P

2010-11-02 @ 18:56:12
URL: http://taxitraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0