Oct 28, 2010

Om några dagar är det redan November, herregud va tiden springer! Tyvärr har vi inget höstlov här(!!!) men vi har några dagar ledigt vi thanksgiving ist, får väl vara glad för det! :) Idag och imorgon har vi halvdagar i skolan, det är skönt att få vila upp sig lite granna.
Ikväll ska vi gå på Flemmings första match i payoff, så vi hoppas att de vinner :) och sedan imorgon är det dags för sista fotbolls matchen, vi ska åka ända till Leavitt som ligger typ 1,5 h bort!

Jag var ute lite idag och knäppte lite kort, här får ni se!


Fältet utanför huset, man kan se att det är höst nu :)



Pumpor :D min pumpa är den längst ner!


GODIS :D älskar dessa fiskar men jag har inte sett dem i Sverige och ändå kallas dem Swedish fish, haha. Har ni sett dem någonstans?


Stallet i bakgrunden, Bay Ridge Stable är namnet :) sött!


Appy blev lite väl intresserad av min kamera!


Vet inte om jag har lagt upp en bild på Ellie tidigare. Iaf, detta är Ellie! :)


Och detta är Olof! :)

Kram kram, <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ni har fortfarande fina färger på träden, här har alla löv trillat av :(



Haha, "a fat free food".



Söta djur, speciellt Appy! :D



KRAM <3

2010-11-01 @ 20:29:09
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0