Plans :D

Idag var det skola igen, en normal dag utan några speciella incidenter.

Efter skolan åkte jag till stallet. Jag hade redan innan bestämt mig för att inte rida, kände inte för det, jag longerade ist. Tror inte att Appy har blivit longerad förut för han fattade zero. Han försökte bara gå in till mig hela tiden! Jag tog hjälp av en långpisk för att styra honom och då fick han panik och kastade sig bakåt så jag bröt en nagel!! :( Jag skippade långpisken och vi gjorde små framsteg! Imorgon ska jag nog rida ist! :)
På lördag ska jag rida ut med Susie, det ska bli superduperkul :D

Imorgon är det college-day i skolan. De är en dag för seniors att kolla och besöka colleges. Jag och Flemming tänkte besöka ett college men det slutade med andra planer. Så morgondagens schema är ganska strikt.
6.30 - gå upp!
7.10 - åka till YMCA, gym och pool!
9.00 - åka hem, byta kläder och åka till stallet
12.00 - hem igen
13.00 - mot LL. Bean (en klädaffär!)
5.00 - stallet igen, ta in alla hästar
7.00 - möta ang project graduation
random time - SLEEEP!

Fun day :D
Nu ska jag sova så jag orkar med allt det där imorgon! Ska nog packa väskan nu!

Kram kram, love you all <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0