Tired

Sitter i skolan, har 15 min kvar sedan kan jag åka hem och sova. Är grymt trött nuförtiden, vet inte om det är min form av hemlänktan? Jaja, får proppa i mig lite B-vitamin så blir det nog bättre, får sova lite när jag kommer  hem!

Idag har jag lämnat ett papper så nästa onsdag ska jag åka till Agustas crimel-lab. Ska bli coolt :D

Vet ni var som hände igår. Jag var 100000% säker att det var Grey's Anatomy på TV kl 9. Så jag stressade som sjutton med efterarbetet från middagen tsm med Flemming och jag behövde verkligen duscha. Så jag hoppar in i duschen 20 i 9 och stressar ihjäl mig för att sitta i soffan kl 9 med tort hår och nyduschad. Och vet ni vad?! När jag kommer ner till kl 9 så visar det sig att Grey's Anatomy är idag istället. Hade stressat helt i onödan! :(

Iaf, imorgon är det fredag och ingen fotbolls match förrens på lördag, de flyttade den! :) så vi får se vad som händer!

Ha det bra, saknar er <3 Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Alla här hemma är också grymt trötta :P Vi har iaf börjat med mörka mårnar...:(

<3

2010-10-22 @ 07:43:03
URL: http://taxitraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0