Weekend :D

Nu är det helg, en fyradagars lång helg :D JIPPIE!!
Idag var en bra skoldag!
Chorus - vi hade ett quiz samt körsång, såklart!
Engelska - vi hade två quizes samt två lämningsuppgifter idag så det var lite mycket, hehe!
Advisory - istället för att gå till advisory så skulle jag och Authum ta bilder på alla Varsity captains så det gjorde vi :) trevligt trevligt!
Lunch - kul!
Forensics - hade due day idag för ett brott som vi har jobbat med denna vecka. Tror jag lämnade in ca 10 sider med anteckningar + ca 20 sider som vi har markerat... :P + tre skisser över platsen där brottet genomfördes.
Yearbook - vi skrev in massa namn, en riktig gissningslek :P Vi laddade också in kaptenbilderna!

Kom precis hem ifrån skolan och snart ska jag iväg på träning :) Idag är det även min tur att laga mat, hmm, undrar vad jag ska laga! Jaja, vi får se!

Kram kram, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0