94 F!! :O

Idag har det varit en lång och varm dag. Det var 94 F som högst, vad vi såg, det är ca 35 C. VARMT!!

Iaf, dagen började med att väckarklockan ringde kl 6, jippie, det var bara att gå upp och klä på mig i lagom takt, ge Ellie frukost och äta frukost själv. När klockan var ca 06.50 gick jag och Flemming ut och väntade på skolbussen, en sådan där gul fin sak som man ser i filmerna. De existerar!! Robin tog en bild på oss när vi gick på men jag har inte fått den ännu men den kommer!
Vi åkte till skolan och där fick vi reda på att vi var en dag tidiga, efter som vi är seniors så börjar vi inte förens imorgon. Robin hade dock sagt att det var bra att vi gick dit idag för att se skolan och så och det var bra. Sekreteraren för studievägledarna och rektorerna visade oss runt och visade vart vi skulle gå imorgon och samlas på morgonen. Jag ska till rum 124 :) hoppas jag hittar.

Vi gick runt lite och så men den första riktiga skoldan är imorgon, så upp igen kl 6! YEY! Imorgon ska vi även prova ut uniformer till cheerleadingsaken :) mycket spännande. Då ska jag även få min pompoms, hehe! :D

Det är väl typ allt vi har gjort idag plus åkt till lite affärer, köpte en ram och en quarters mapp (ska skriva ett inlägg om mina quarters sen :P). Nöjd!

Imorgon blir det att lyssna på nyheterna för de sa idag att risken finns att skolan är inställa pga värmen (skolan har ingen AC!). Haha, vore ganska skoj om det var så :P Ska även försöka hinna åka till stallet imorgon!!

Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Åh vad roligt! :D

2010-09-02 @ 07:51:40
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du kommit till för ställe? Kolan ställs in när det är varmt OCH kallt?! knasigt värre ;)

2010-09-02 @ 16:07:57
Postat av: Josefin

Jag tänkte lite extra på dig idag eftersom jag trodde det var din första skoldag! :) <3

2010-09-02 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0