Celebration! :D

Idag är jag offeciellt frisk ifrån min ryggskada som jag fick i mitt fall ifrån en häst den 7 maj 2010. YEY :D Grattis till mig själv :)

Iaf, idag var det skoldag igen så det var bara att traska upp kl 6 och masa sig ut till skolbussen vid tio i 7. Alltid lika roligt :) Kör - kul. Engelsk - okej. Vi hade fotodag idag så alla seniors hade fotografering under Engelskan så det blev lite rörigt :P Forencis - superkul :D och sist Yearbook - skoj!
Så skoldagen var i stort sett en lyckad dag :D

Åkte hem med bussen, det tar en halvtimme för mig att komma hem efter skolan men jag kan tydligen ta en annan buss som gör att jag är hemma efter 10 min :D Ska försöka hoppa på den på torsdag! Kom hem och åkte direkt med Robin till veterinären. Aspen och Olof skulle vaccineras, det är våra två katter :) jag hade aspen i knät hela vägen och efter lite felkörning var vi där! Det var en trevlig vistelse och allt gick bra!
Vi kom hem 4.25 och min träning började 4.30 så det var bara att springa upp och byta om och rusa ner, jag kom 2 min försent men det var lungt! Vi övade våd halvtids-dans samt lite stunt :) det gick bra! Sedan hade vi 45 min sidelines med straff. Det betyder att Jamie säger en sideline, så ska vi säga orden och dansa till felfritt om än enda person gör fel (av 40!!) så måste alla göra någon form av straff så som situps, armhävningar och så :P Jobbigt!

Det bästa är att imorgon ska jag och två andra tjejer få en extra träning :D Jag missade ju 8 timmars träning med bara sidelines så jag är liiite lost, hehe :) så superbra möjlighet med extra träning imorgon efter skolan!
Det enda dåliga med den där straff övningen var att min rygg dampade loss och så mycket för den fulla återhämtningen -.-

Imorgon har jag en timmes sovmorgon, YEY :D så behöver inte så upp förens kl 7 :D WIII!!
Good night! HUGS! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att ryggen är bra! Lycka till på träningen imorgon <3

2010-09-08 @ 14:39:27
Postat av: Josefin

Grattis till ryggen! :D Forencis låter coolt. Kramar!! <3

2010-09-08 @ 15:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0