Första skoldagen!

Idag började jag skolan :)
Allt började med att vi gick till advisory och fick lite information + vatten, godis och en handbok/kalender. De sa att de gav oss vatten för att vi inte skulle svimma ;) 95 F och ingen AC är ingen bra kombination!
Jag fick även ett skåp, nr 247!
Därefter gick vi till ensamblen, där är alla i hela skolan. Frechman går in först, sedan shopomores, juniors och sist seniors. Vi gick in till vår seniorsång, fick ont i öronen för att det var så gör ljudvolym men det var coolt :D Alla var så glada och taggade! Sedan pratade rektorn lite och därefter kallade det upp alla utbytesstudenter på sen! Vi fick stå där och bli presenterade sedan fick vi även en skol t-shirt ;)
Utbytesstudenterna 2010-2011 är: Magnus - Danmark, Emma - Danmark, random - Afkanistan, Flemming - Tyskland, jag - Sverige, Anita - Norge och Jonathan - Tyskland. Så totalt 7 stycken :)

Därefter var det vanligt schema enligt Day B, dock kortare lektioner. Så gick till kör, det var skoj. Kände några personer där så plus för det! Sedan var det engelska. Mycket trevliga personer där och läraren, Mrs Madden, verkar vara superbra :D Därefter var det lunch, jag trodde inte att vi skulle gå full dag så jag hade varken lunch eller pengar men jag fick låna av Flemming så det blev en pizzabit för mig ;)
Efter det var det biologi, ganska skumt så funderar lite granna på att byta till något annat, får se efter morgondagens lektion! Sist var Yearbook :D Verkar verkligen superkul!! :D YEY!
I det stora hela så var det en bra första dag, kände igen ganska många ansikten ifrån cheerleadingen och många av dem tog mig "under sina vingar" :) <3

Träning kl halv 5. Vi började allt med att pröva ut uniformer och så :) Så nu har jag en hel uniform, dress (jacka och byxor), pompoms, hårsak och mina shorts. Imorgon kommer jag få mina skor sedan är allt komplett :)
Vi hade även träning efter det, fy fan vad jag sög. Usch, kommer totalt skämma ut mig på lördag (vi har game då). Aja, lever väl vidare även efter det hoppas jag... :P

Tog en liten sväng förbi stallet så passade på att knäppa lite kort på "Appy", har dock inte laddat in dem ännu men det kommer! :) Han är så söt <3

Nu är jag dundermega trött, varit en lång och intensiv dag och ska upp kl 6 imorgon igen!
Imorgon kommer ett bild inlägg med bilder på Appy, mina cheersaker och förhoppningsvis på skolbussen.

Kram kram, och grattis älskade mamma som fyller år idag <3 LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag röstar för att han ska heta Midsommarnattsvind ;)

Eller Romeo (så det blir Ronda och Romeo):P

2010-09-03 @ 08:07:12
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: Michelle

Roligt! Håller med anna! Appy borde heta Romeo :D<3

2010-09-03 @ 17:54:45
URL: http://chelles.blogg.se/
Postat av: fia

han borde heta något svenskt för det är ju mer unikt där ;)

2010-09-03 @ 18:33:55
Postat av: fia

han borde heta något svenskt för det är ju mer unikt där ;)

2010-09-03 @ 18:34:21
Postat av: Therese

jag tänkte direkt på Pontus när jag såg bilden på bdb, tycker det passade :)

2010-09-05 @ 15:12:53
URL: http://tessflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0