Hehe, jag vet. Min uppdatering suger!

Hehe, mycket för mig just nu och är grymt trött på kvällarna så bloggen blir lite lidande... men här kommer en mycket vacker uppdateringe! ENJOY!

I söndags var jag på hästtävling med Maddi och Isabell. Det var otroligt annorlunda mot tävlingarna hemma i älskade Sverige. Här är det grymt lätt att få rosett då de 6 första alltid får rosett oavsett hur många som är med i klassen, så om det bara är tre deltagare så får man som sämst en gulrosett. (Här är ordningen på rosetterna: blå, röd, gul, vit, rosa och grön). Maddi deltog i nio klasser och fick nio rosetter, fem blåa, två röda och två gula :D
Bilder kommer i sluter av detta magnifika inlägg!
Efter den tävlingen var jag helt död men jag åkte till Appy och red. Gick skit!

I går, måndag, var det skola igen. Helt normal dag och jag var grymt aktiv med mina läxor så jag har gjort mina två uppsatser redan som ska vara inne på fredag :D STOLT!

Idag har det också varit en ganska normal dag, skola. Vi missade bussen så Erik körde oss till skolan, respeeeekt! Oj, det var värsta åskovädret i natt. Jag vaknade mitt i en dröm av att jag var rädd för ett mullrande ljud (i drömmen asså) och vaknar av att jag gråter och det blixtrar utanför förstret... de pågick i ca en timme och sedan kunde jag sova igen. Jag är grymt stolt över att jag överlevde :D
Efter skolan var det träning, det gick bra idag, kanske beroende på att vi inte övade sidelines hehe!

Imorgon är det onsdag = sovmorgon. Börjar först skolan 8.40 :D WIIII!!!!

Här kommer bilder ifrån tävlingen:




















Svennebanan, kram kram! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får lära tjejen att man alltid ska ha hjälm :)

Eller hälsa det från mig :D

2010-09-18 @ 00:15:29
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0