Labor-day :)

Idag är det Labor-day, ingen aning om vad det är det ända jag vet är att jag är ledig ifrån skolan = superbra! :D

Vaknade vid 10, sovmorgon!!! Efter frukost lastade vi på kanoterna och åkte ner till en å/flod. Vi paddlade i lite mer än en timme och det var jättefint :D Man kunde se små skölpaddor lite överallt och vi såg även en storkliknande fågel!
Tog inte med mig kameran men det gjorde Flemming så ska tvinga honom att skicka lite bilder sen, mohaha. Så bilder kommer, förhoppningsvis!

Jag har just gjort min första läxa! Det var att hitta ett word, en förklaring till ordet och sätta in det i en mening. Då är det inte ett ord som "dog" utan mer som det ordet jag tog "Prosper". Sedan ska vi ha ett quiz på alls ord på fredag, yey! -.-
Har även börjat skriva min college uppsats om mina framtidsplaner, ganska skojigt faktiskt! :)

Nu ska jag laga middag och ska jag duscha för imorgon är det skolfotografering! :D

KRAM KRAM!
(Och GRATTIS till Elin som fyller år idag :D <3<3<3)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Å vad skönt att vara ledig ifrån skolan! :D <3

2010-09-07 @ 14:17:48
Postat av: Elin

TACK <3<3<3<3

2010-09-07 @ 17:24:03
Postat av: Josäfin :>

Åh, det fotot vill vi se sen :D

2010-09-07 @ 20:49:57
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0