Tiden går för snabbt!!

Jag hinner inte med allt jag vill nu :P har ju börjat skolan och den börjar så himla tidigt så jag är helt död på kvällen efter cheerträningen. Men snabb rapport om vad som har hänt! :)

Fredag:
Andra skoldagen. Hade min första lektion i design workshop. Tror att den kursen kan bli riktigt roligt, vi jobbar typ med att deisgna saker, dock inte i photoshop men i ett annat designprogram som verkar helt okej! Vi fick använda de laptops som vi kommer få (kanske nästa vecka!) och jag hatar redan mac. Men vem vet, man kan lära sig att älska...
Jag bytte även biologi mot Forensic Science. Det är typ mer att man löser brott med dna och skit, verkar intressant :D
På kvällen hade vi cook-out med alla cheerleaders. Det var mycket trevligt och jag pratade med många nya :) got mat och MYCKET mat! Hehe... Därefter åkte vi och kollade på de sista 10 minuterna i Flemmings fotbollsmatch. De vann med 2-0, mycket bra :D Dock hade han ramlat och gjort illa fingret, klant ;P (De åkte in till akuten på lördagen och de visade sig att lillfingret vad brutet!)

Lördag:
Gick upp vid 7 för att åka till mitt första game i Waterwille. Mycket fräsig fotbollsplan och vädret var fint (även fast det hade regnat hela natten pga orkanen). Jag kan säga ett ord om beskriver min insats: FAIL! Fy van vad jag sög. Usch pannkaka! Aja, får öva lite mer helt enkelt!
När jag kom hem åkte jag nästan direkt till stallet och red lilla ponketonken. Red i nästan en halvtimme i mycket skritt och lite trav med fokus på att han skulle lyssa på gas och broms samt innerskänkel. Han var helt svettig efter det stackarn :P
Därefter var jag död så det var bara god natt.

Söndag:
Sovmorgon ända till nio :D WOHO! Bälbehövt. Chillade runt lite fram till 1 då åkte jag, Erik och Flemming ner till havet och sedan till camp. Sov lite på bryggan och sedan åkte vi hem. Chillade lite mer och åkte till stallet. Red miniponken, han var lite motsträvig idag men annars var han mycket duktig :D Älskar det där stallet, alla är så trevliga mot mig! :D
Så nu sitter jag här och håller på att ladda in bilder så snart kommer en bild inlägg! :)

Kram kram, ska förbättra min uppdatering! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som att du har det riktigt bra där borta! :D <3 Roligt att du börjat rida Apple nu!

2010-09-06 @ 09:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0