Vågar inte ens tänka på mer socker...

Idag hade vi cakesupper, supergott :D Jag bakade kladdkaka, Robin bakade en tårta med blåbär, jordgubbar, någon vaniljkräm med tårtbottnar emellan och Flemming bakade en äppelkaka. Alla var verkligen jättegoda så nu sitter jag, typ två timmar efter att vi avslutade middaden och mår fortfarande illa för att jag åt så mycket! Puh! :D
Kan starkt rekommendera cakesupper som födelsedagsmiddag ;)


Middagsbordet :D


Min kaka!


Robins kaka!


Flemmings kaka!

Jag kan också säga en till sak. Jag HOPPADE i havet idag!!! :O Bild och filmbevis kommer, det var dock en näradöden upplevelse!!
KRAM KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fint :D

Du, jag har på mig våran Mary-Kate and Ashely tröja i dg :D

2010-09-01 @ 06:52:06
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh, vad gott det ser ut!

2010-09-01 @ 21:37:27
Postat av: Sofie

Ser jätte gott ut! En sån där middag får du allt bjuda oss på när du kommer hem ;) <3

2010-09-03 @ 23:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0