Dagens händelser

Dagen har varit mycket bra. Började med speech, först framförde vi våra tal och sedan kom rektorn in och då fick några framföra sitt tal igen för honom. Jag var en av 4 som fick göra de :) så antar att det var ett gott tecken eller nått.
Sedan hade jag historia prov, wops, hade inte riktigt pluggat så de gick ju som ni kan gissa. De roliga var att han lämnade ut en study guide förra veckan och de visade sig vara provet, synd att jag aldrig gjorde study guiden då :( dumma mig :p men, whatever!!
Sedan var det matte, kände mig inte så bra under mattelektionen så lyssande inte så nog men de blev bra sedan när jag ätit lite.
I Digital art så håller vi på att måla teckningar i photoshop med olika penslar, ganska roligt :) jag håller på med en eld inspererad sjöhäst! :D

Efter skolan var det tennisträning. Vi började med att springa x antal varv i skolan. Blev faktiskt inte så trött denna gången så jag gör framsteg :D yeey! Eftersom vi var inne så kunde vi inte riktigt öva som vanligt men de var roligt iaf. Jag och de andra nya håller på att lära oss hur man flyttar runt och räknar p under matcher. Intressant! Sedan spelade jag och Courtney lite halv seriöst, hrm :P
Gillar verkligen tennisen. Alla är så snälla och roliga vilket får mig att längta till tennisen hela tiden :D verkligen superroligt!

Juste, ett litet random fakta. Morse High School (min skola) är den längsta skolan i Maine :) intressant va?! :D

Nu ska jag fortsätta med mina läxor. Matten är klar, bara historian och börja på onsdagens tal kvar!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0