Finally!

De har pratar om åskstormar och regn i tre dagar nu men de har aldrig kommit, men idag så fick de äntligen rätt... min tennismatch blev flyttad pga varningen, kommer spela imorgon ist! Men vi hade träning iaf, när vi hade typ 30 min kvar så kom de som en vägg av ösregn och vi flydde scenen!! HAHAH, fan va vi är mesiga... regn och 1 sekund senare är tennisbanorna tomma och alla sitter i sina bilar på väg hem. Nejdå, men vi kan inte spela när de regnar eller om banorna är blöta för de förstör bollarna... :) Men de var en rolig träning, taggad för match imorgon! :)

Kan även avslöja att jag har provat prom-klänningar idag, tror jag har bestämt mig... ska åka tbx i helgen och köpa den fast de måste sy in den lite och kapa av på längden! :) Kan säga att den är rosa! :D

Nu ska jag fortsätta skriva mitt tal inför imorgon, usch, vill inte, aja, whatever... just to it!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: amanda

ååååh spännande det där med klänningen :D

2011-04-29 @ 07:25:21
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Anna

ROSA!



Ja, de har stått jättemycket i tidningen om stormar i USA som jämnat hus med marken och så :O

Men det är väl i en del du inte är i?!

2011-04-29 @ 23:15:01
URL: http://taxitraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0