Svar på kommentar



Tack så mycket :) Roligt med en till läsare.
Jag kommer nog inte sätta upp en speciell frågestund med anledningen att min blogg inte är så stor. Har ca 30 läsare per dag, när jag uppdaterar, och känner att om jag skulle sätta upp en frågestund så skulle jag kanske få 2-3 frågor vilket inte skulle vara så roligt.

Så jag kör hellre med att folk får skriva frågor när dom vill och i vilket inlägg dom vill, så svarar jag allt eftersom. Så det är fritt fram med frågor av alla sorter, jag svarar på dem här i bloggen eller via mejl/din blogg om de är så.
Om du har några frågor, go ahead! :)

Tack för att du läser min blogg!
Kram :)

Kommentarer
Postat av: elin

Jag har ett par frågor^^



Är det svårt i skolan? alltså typ med matten osv..



Vad har du för lektioner?



När du kom till USA, var det svårt med engelskan? eller kom man in rätt snabbt med språket?:)



Vad gör du på helgerna när du är ledig?:)

2011-04-10 @ 23:15:34
URL: http://systrarnabackstrom.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0