Tjena bena

Har inte haft tid att blogga de senaste dagarna. Idag och igår har jag kanske varit hemma sammanlagt 1 timme. Kan berätta lite vad som hänt de senaste dagarna...

Tosdags:
Vi hade halvdag i skolan idag, vilket menas med att vi slutar kl 11 istället för 2.05. Så skolan var över mycket snabbt, tur det för skoldagen idag var gryyymt tråkig.
Idag var tennisträningen uppdelad i två grupper, då vi hade mera tid. Först hade de lite mer avancerade träning, alltså de som har spelat förut och sedan hade de lite grönare träning. Då kan hon lägga träningen på en bättre nivå och inte behöva vanka fram och tillbaka mellan de olika gruppernas övningar.
En sak gjorde mig otroligt glad. Det var att hon frågade mig om jag kunde vara med och träna med den lite mer avancerade gruppen. Jag är absolut inte bäst i den gruppen med det var roligt. Den andra gruppen kan lätt bli lite oseriös för många leker bara runt, vilket är kul ibland men inte hela tiden. Så träningen var mycket roligt. Åkte hem till Kelci tsm med Sarah efteråt. Vi chillade lite och sedan drog jag hem. Det var typ min torsdag.

Fredag:
Halvdag idag igen. Idag var det mycket roligare, kanske för att jag hade speech och digital art :D love <3 Idag hade vi träning först kl 2 och vi slutade kl 11. Så jag, Kelci, Lindsey och Sarah drog till Dunkin' donuts :) yummy. När vi vad där var de en hel grupp elever ifrån Hyde High School. En privat skola i Bath, de var så uppklädda och såg ner på oss, hahhaa, det var roligt!!
Träninge var bra. Vi spelade lite matcher idag. Det går super med alla slag och sånt när vi övar men när vi börjar spela så skiter sig allt, tror att jag pressar mig för mycket för jag vill inte att min "partner" ska bli arg på mig. Måste försöka ta det lugnt, med det kommer nog :) har ändå bara spelat tennis i två veckor nu!
Sedan trog vi runt, till massa olika personer för att packa. För vi skulle ha sleepover hos Julie. Men innan de så gick vi på bio och såg "Soul surfer". Grymt bra film. Rekommenderas starkt :D
Sedan gick vi till Appelbee's och åt, de har 50% efter kl 9 ;) jag åt bara halva min förrätt. De var typ större än halva border, nästan ;)
Sedan åkte vi till Julie och hade de trevligt!!! :D



Lördag:
Vaknade i Julie's hus. Suprised? :D Vi åkte hem vid 12 och lite för 1 så drog jag till stallet. Gick inte alls bra att rida, fy fy!! Åkte hem, bytte om och så och åkte till en spaghetti dinner tsm med Kelci, Julie och Ara. Därefter spelade jag, Kelci och Ara tennis en stund. Det var roligt men vinden var lite kall...
Sedan åkte jag hem till Kelci och sedan, nu, är jag hemma vid typ 8. Så det har varit en lång intensiv dag!

Imorgon blir det lite mer relaxed, vi får se vad som kommer upp!
Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

KOMMER OUL SURFER PÅ BIO!??!?!?!???! OMG OMG OMG OMG! En av mina absoluta favoritböcker! Så otroligt gripande och bra :')



Grattis till befordran inom tennisen!

2011-04-10 @ 08:31:34
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oj, fullspäckat! Du får visst lära mig tennis också sen ;) Jag spelade det faktist i ett år i ettan, men jag kan inte direkt säga att jag vara bra... Men du verkar ju vara grym! :D <3



Ridningen kanske inte alltid går super, men om man vill ligga på topp så måste man ha några motgångar också! Du är duktig :) <3

2011-04-10 @ 18:31:38
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0