Vår, vinter, sommar?!

Jaaa, har typ inte så mycket o skriva om så bloggen har legat lite nere de senaste dagarna. Känns som om jag bara skriver samma sak om och om igen, vilket inte är så roligt.

Iaf, nu har vi gått in i April. Första april var ett stormt skämt, vi hade nämligen snöstrorm = snödag, inte så roligt med typ 3 dm snö i april :O Trodde att Amerika var varmt eller nått... så vi har haft tre dagars helg. Idag och igår har vi haft runt 10 grader celcius så snön smälter grymt snabbt, den är nästan borta. Självklart skulle man ju gärna spendera en dag som denna ute och ha roligt men smarta jag har ju sparat alla läxor tills nu, så nu blir det läxor i några timmar. Har ett stort prov imorgon som jag igentligen skulle haft i fredags. Sedan måste jag också skriva ett tal.

Men jag var ute och tog lite bilder, så slänger upp dem lite senare :)
Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0