Canada

Nu är jag framme i Kanada. Vi har åkt lite längdskidor vilket var en upplevelse :P personligen tycker jag att längdskidåkning är ganska långtråkigt så därför måste man själv ta på sig att göra det roligt. Haha, det är kul att åka ner för långa isiga backar utan spår, slutade ofta med att jag ramlade xD

Jag är här med min värdfamilj, fick en fråga om det :) Fick en annan kommentar ifrån Josefin om att inte åka in i några träd. De är lugnt, Flemming skörde ner alla träd idag!!

Juste, uppdateringen kanske inte kommer bli lika bra som jag har lovat för att vi har inte internet i rummet utan bara i de allmänna rummen, så skriver nog bara något på kvällen. Kanske skriver ett tidsinställt!

Tack så mycket för att ni skriver mer kommentarer, de uppskattas verkligen <3
Har tyvärr inga bilder då jag inte hann ladda in dem innan gick hit! Men det kommer!

Skriver med imorgon <3 KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Längdskidor är ju superkul ju!! Eller så är det jag som är smått onormal (fast är det någon nyhet!?). Fast det är nästan ett måste att ha musik i öronen (A)

2011-02-24 @ 10:33:48
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Sofie

Förstår dig! Längdskidor är bara komplicerat och är lite boring, medan slalom det är grejjer det ;D Fast det kanske har att göra med att jag och längdskidorna aldrig kommer överens xD <3

2011-02-24 @ 14:00:52
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Madde

vad skönt att vara i USA såhär års :P

2011-02-24 @ 20:10:40
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0