I skolan

Nu sitter jag i skolan, det är snart dags för period 2. Då ska jag ha historia prov, vi får se hur de går :P Det handlar bland annat om var som händer i Egypten, har ni hört/läst om det? Så hemskt, hoppas verkligen att allt löser sig på bästa möjliga sätt (att Mubarak avgår och de får en demokrati!).

Sedan ska jag ha matteprov, det fick jag reda på igår, hehe! Har tänkt på de, folk skulle alltid tillåta en lärare i Sverige att göra så. Ge läxor ifrån en dag till nästa och meddela proven dagen före. Så här gäller det att vara uppmärksam! :)

Jao, denna period är slut om 7 min, 9.12. Udda, jag vet!

Wish me luck on my tests! :)
<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om vi har hört!? Det är det enda som det pratas om här hemma. UNT har till och med en egen del som heter "Oroligheterna i Egypten"...!

2011-02-04 @ 21:47:27
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0