Lite tankar...

Vet ni en sak som är konsigt? Livet hemma i Sverige känns som en dröm. Som om det inte är verklighet. Det är en sjukt konsigt känsla. Tänka att ni lever ert vardagsliv precis som vanligt, precis som förra året, bara utan mig.

Det känns som om Sverige-livet är på paus och när jag sätter min fot på svensk mark igen så är det som om jag tycker på play-knappen och allt kommer fortsätta som vanligt den 18 aug då jag lämnade Sverige. Det är väldigt svårt att beskriva, tror bara att det är för att jag har varit borta så länge! ;)

Allt kommer nog tillbaka när mitt avresedatum närmar sig!
Love you all!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag måste bara säga att du är en stor förebild för oss alla. Du åker till Usa och får ett helt nytt liv för ett tag. Du är helt fantastig!

Du är verkligen en som man ser upp till! :D

2011-02-24 @ 10:31:55
Postat av: Amanda

Hm... Ja jag kan lite förstå känslan, eller än, det kan jag inte, men jag förstår hur du menar. Vi väntar på dig här hemma <3<3

2011-02-24 @ 10:34:31
URL: http://amandatillenius.blogg.se/
Postat av: Sofie

Försöker att förstå, men det är lite klurigt! Men det kanske känns så för att du vet att vi väntar på dig här hemma (a)!? :D <3



Love you too! <3

2011-02-24 @ 14:02:57
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Elin

saknar dig så galet mycket, världens bästa fru<3<3

2011-02-26 @ 19:45:19
Postat av: Josäfin :>

Haha det är nästan så vi glömt att du är borta ibland!

Här om dagen längtade vi tills det skulle bli valborg igen, men sen kom vi på att det inte skulle bli någon riktig valborg utan dig, ditt hus och slagsmål på luthagenslivs!

Dock tyckte Michelle att vi kunde gömma oss i Viktors rum men vi trodde inte att han skulle bli så glad då ^^

Längtar tills du komemr hem! :D<3

2011-03-04 @ 20:49:04
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: erica

Sådär kände jag också under mitt utbytesår. På ett sätt är det skönt att veta att när man kommer hem är det som om ingenting hänt, men så fort man landar på svensk mark igen så känns det samtidigt som om USAåret bara försvann! Allt man gjort i USA kändes jätte overkligt och det känns redan som om jag glömt en massa saker jag gjorde där! Så dokumentera i bilder och dagbok! Jag kopierade mina blogginlägg och skrev ut. Med detta sagt, så Njut av tiden du har kvar :) kram!

2011-03-05 @ 16:27:41
URL: http://dunderhonung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0