Quebec

Vi kom hem igår men var otroligt trött så skippade bloggen!

Jag har iaf haft det bra med slalom, längdskidor, god mat och snö! I fredags så snöade det hela dagen vilket var både bra och dåligt. De något isiga backarna blev så grymt mycket bättre att åka på men snön gjorde ont när de piskade i ansiktet. Men det var en rolig dag :)
Vi åkte slalom båda dagarna ifrån 9 till 16 så mycket slalom där!

Igår, lördag, så vaknade vi ganska tidigt, åt frukost och sedan packade vi bilen. Innan vi åkte hem så åkte vi längskidor i någon timme. Jag failade så grymt mycket genom att ramla typ 100 ggr men det gjorde de hela myyycket roligare och dessutom var det nysnö så det var mjukt. Så jag var ganska täckt i snö efter ett tag! ;)

Vid lunchtid så korsade vi gränsen till USA igen och vi tog oss hem säkert och bra!
Så det var en mycket rolig resa!

Snart kommer det en bildbomb :D (då blir du nöjd va, Josse? ;P)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaa, bilder vill vi ha :D Någon gång i livet ska jag också besöka USA och sen Canada, men troligtvis lär det gå några år innan det bli min tur... Låter som att du har haft mycket roligt! :D

2011-02-27 @ 20:40:35
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0