YEEY!!

Man är ju lite lagom glad första dagen efter lov men min dag började super. När jag kom till skolan så hade Jessie hittat DC-quartern. JAAAA!! :D nu har jag alla så min samling är fullkomlig. Haha, är lite barnsligt glad över detta men det gjorde min dag mycket bättre. Men vad ska jag nu göra? Kommer nog fortsätta kolla på alla quarters som jag får, bara för att det är en rutin. Haha! Sedan ska jag klistra fast mina quarters till mappen som jag har!!!
I'm Happy!! :D

Här kan ni se min fina fina mapp med alla cirklar fyllda! :)


Sedan hade jag ett tal idag i speech class, förvånade va? :P men iaf, det kändes skit och jag var inte alls glad efteråt men sedan såg jag detta på betygs hemsidan. Då blev jag lite gladare :)


Hoppas ni också har haft en bra dag :)
Imorgon är det redan Mars, känns som om det var nyårsafton förra veckan. Oj oj, tiden går snabbt! Hoppas kylan och snön också förstår att Mars är en vårmånad! :)
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis till både den sista quartern och det fina omdömet! :D



Jag vet inte om du har hört det men du ska följa med på tågluff efter studenten med mig och Anna och några till, något speciellt du vill se? :P

2011-03-01 @ 21:16:05
URL: http://thereseienask.soclog.se
Postat av: Anonym

Hej jag har tävling på min blogg titta gärna förbi!...Gå till inlägget tävling och skriv vilka som du ser på en bild aa för det är det man ska göra ha det bra tack om du är med och tävlar



2011-03-03 @ 13:34:39
Postat av: wilma/bloggerska♥

Hej jag har tävling på min blogg titta gärna förbi!...Gå till inlägget tävling och skriv vilka som du ser på en bild aa för det är det man ska göra ha det bra tack om du är med och tävlar



2011-03-03 @ 13:35:16
URL: http://eyeremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0