14 Juli, 2011

That's the big day :)

Vi, jag och min familj, kommer borda planet här i USA den 13 Juli och kommer landa runt 9 på morgonen nästa dag på Arlanda i Sverige! Så den 14 Juli kommer jag trampa svensk mark igen!



Så nu vet ni när jag kommer hem, se till att vara hemma då ;)
KRAM <3

Tillägg:
Glömde säga att jag kommer komma hem på min storebrors födelsedag, han kommer nämligen inte hit och hälsar på mig. Vilken födelsedagspresent kan vara bättre än att få din älskade syster tillbaka?! :O

Kommentarer
Postat av: Bror

Jag tror du missade det viktigaste med den dagen...

2011-01-11 @ 00:04:30
Postat av: Sofie

Klart vi är hemma då! Men du kanske ska få träffa din familj lite innan du tar itu med oss? :) <3

2011-01-11 @ 10:18:07
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0