2011

Vaknade vid 10 och sedan åkte jag tsm med några kompisar och åkte pulka på eftermiddagen. Det var mycket roligt men lite läskigt för det var ett stort gupp i mitten av backen med gräs på andra sidan så man totalt stannade där, haha. Men det var roligt med många fallningar och skrik :P Bilder finns på facebook, jag är taggad i dem.

Sedan vid 6 kom Julie hit, vi snackade lite och sedan gjorde vi snölyktor. Vid 8 kom två vänner till Robin och Erik. Vi åt en mycket god middag och sedan spelade vi spel och vips så var klockan 23.50. Då slog vi på tv:n för att se bolldroppet. Det är en boll på en pelare som släpps när klockan slår 12, det är i New York. Vi såg bolldroppet och sedan gick vi ut på altanen för att dricka lite champagne. Det var roligt :D Helt annorlunda ifrån Svenska firningen men det var roligt, de är ju typ därför jag är här, för att uppleva olika kulturer.
Så jag hade ett bra nyårsfirande!



Så nu är det 2011. Det betyder:
- att jag fyller 20 år nästa år
- att världen går under nästa år
- att jag inte får tävla ponny längre
- att jag kommer hem i år
- att jag har klarat av nästan halva året här, det är mer än vad jag trodde
- att det är ett nytt år med nya möjligheter!

Kram, vi ses i år <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha jag trodde det var nån konstig mat på första bilden men sen såg att det var dom där banden :P

Bra nyårslöfte du har förresten. Det kommer du klara av! Vi ses i år :D kramkram

2011-01-02 @ 13:43:06
URL: http://livetenligtjosse.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Bra nyårslöften! Vi ses senare i år :D <3

2011-01-04 @ 22:47:44
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0