Andra rapport!

Nu är jag färdig med en av mina historia läxor. Tänkte ta en paus ifrån de otroligt uttråkande ämne. Har en liten lista med saker som jag ska göra idag så det är bara att välja och vraka vad jag vill göra under min paus ifrån historian. Tror nog att jag ska städa mitt rum lite, har lite kläder överallt och mitt skrivbord börjar mera likna ett berg, nää, de kan man inte jobba i.
Har en förmåga att ha ett väldigt städat och fint rum när jag har mycket läxor. Städar hellre än att gör läxor ;) hehe.

Här har ni en fin webcam bild på Olof som ligger i min hög av kläder!

Oliiii, är han inte söt? :P

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är alltså den som INTE kissar inne xD?

2011-02-06 @ 21:54:39
URL: http://taxitraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0