Fila lite!

Nu ska jag börja fila lite på mitt tal som jag ska hålla på tisdag om mig själv. Men det kan inte bara vara ett random tal utan måste innehålla vissa saker. Dessa ska jag lista för er:

- five facts
- fice lies
- two exaggerations
- three predicitions
- one true annoying habit
- two strenths
- one weakness
- two motivations
- one fear
- a visual
- an outsider's voice
- a guiding principle
- an obstacle
- a role model
- one reference to a character in movies or literature that is connected to the subject of the speech

Sedan i slutet på pappret så står det:
Picture you asking me "Is it ok if I...?" - then picture me saying, "Yes, but it cannot be a list".
Alltså, vi får inte bara gå igenom listan och säga fem fakta, fem lögner och så... det ska vara en flytande text. Vi får se hur det går! :P Kan bli spännande!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0