FRIII!!

Hemma igen, läxfritt, kan bara ligga och inte göra någontin fram till måndag :) NAJS!!!

Min sista exam gick sådär, blev inte helnöjd men de var nog okej iaf. Så nu är jag hemma igen, är verkligen helt slut, grymt trött. Tror jag ska vila lite så jag inte somnar kockan 7 ikväll! Desutom har jag ont i ryggen, typ i muskeln som blev skadad när jag ramlade av en häst förra våren. Tror den blev lite överansträngd när jag åkte skidor i söndags. Har försökt att ignoreara de men med att sitta helt stilla och plugga så att muskeln blir stel och sedan gå ut och skotta snö är inge bra. Så nu ska den få vila lite tror jag :)

Har som sagt ingen skola imorgon och på fredag, tror jag ska till Isabelle imorgon men vi får se vad som händer! :)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0