Hemmadag :)

Idag har varit en riktig hemma dag.. hade grymt ont i huvudet i morse men de är nästan borta helt nu. Men har iaf varit hemma hela dagen och bara tagit det lugnt, hade tänkt plugga men mycket annat kom ivägen (host facebook host). Men nu ska jag sätta igång seriöst med att lära mig mina 141 glosor :P Yey!

Så ingenting intressant har hänt idag. Imorgon ska vi åka iväg och åka slalom :) det ska bli roligt. Första gången för i sesongen faktiskt!
Nä, nu ska jag fokusera och sänga ner facebook, bloglovin och bloggen :P

Vill bara avsluta med att önska alla fina ekipage ifrån Säfva, lycka till imorgon på UPK :) Ni kommer vara superduktiga, som vanligt!! <3<3

KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad skönt med en hemma dag! :)



Tack, såg inte ditt blogginlägg fören nu så jag kan ju lika gärna berätta hur det gick för mig.

I 70 cm så fick jag en ganska bra fart på honom så vi dubbelnollade och kom 6:a (av 30-32 st). I 80 cm gick det också jätte bra då vi dubbelnollade även här, men hade en något långsammare tid (Gangzter stackaren var lite trött). Det gjorde att vi kom 8 av 23 st i 80, varav 6 var placerade :D

Jag är jätte nöjd över hela dagen och allt! :D<3

2011-01-16 @ 17:14:18
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0