I'm alive!

Har haft grymt mycket läxor de två senaste dagarna, därav inga blogginlägg. Satt seriöst ifrån 14.30 till 21.30 igår och gjorde mina läxor som jag hade tills idag med en paus för middag... usch men jag gjorde de! Ganska stolt faktiskt! :)

Så mina två senaste dagarna har inte varit så intressanta men kan berätta kort om dem iaf!
Onsdag:
Gick till skolan och mådde ganska bra, kände mig fortfarande lite konstig. Jobbade i Design Workshop och precis innan lektione är slut säger min lärare att jag måste börja om, mitt projekt är inte värt att fixa, för att de var lite problem... bara att le och vara glad :) I engelska hade vi en uppsats att skriva, inte så mycket mer än de. Sedan var det dags för forensics, då mådde jag lite sämre igen, hade ont i magen och var spyfärdig och så... självklart så kommer hon då med en bruk full med maskar (!!!!!) som krälar runt där och vi ska räkna dem och följa dem i två veckor... perfekt när jag redan var spyfärdig. Kollade inte på dem utan gjorde annat isf, de var hon okej med! :)
Sedan var det dagx för yearbook, nu börjar den lite stressigare perioden då denna klass tar slut om en vecka och vi måste göra klart alla vintersporter. Good luck :) Men det var en bra dag även fast jag inte mådde topp!
Gjorde läxor på kvällen i blandning med facebook!

Tosdag:
Idag var en mycket bra dag, var mycket glad hela dagen. Vi hade tydligen en läxa i kör, att kunna en sång, eftersom jag inte hade gjort läxan och därmed inte kunde sången så mimade jag större delen av lektionen, hehe, busit va? ;) Sedan var det dags för engelska igen, vi hade uppsatsskrivningen idag igen + lite annat prat. Och en av tjejerna i klassen hade med sin valp, GRYMT SÖT!!! :D de var kul o se alla "tuffa" killars ansikten lysa upp när de såg valpen!
I forensics såg vi en film om ismannen och sedan började vi med ett projekt om honom som ska vara klart imorgon, yey. Jobbade vidare i yearbook.
Jaa, som sagt.. pluggade mellan 2.30-9.30 med en paus för middag. Herregud, hade så mycket att göra och lyckades nästan bli klar med allt. Ganska stolt faktiskt :)

Fredag:
Yttligare en bra dag :) dagen flöt på och jag failade mina test typ! Men whatever, får nog iaf ett B. Har vilat hela eftermiddagen typ, gjort ingenting, tyckte att jag förtjänade de efter gårdagens hårda jobb. Men snart är de dags att börja öva inför examerna.
Detta har jag i examer:
Design Workshop: designa en meny till ett företag
English: 160 vocabword -.-
Forensics: presentation av bok samt valfi final
Chorus: framföra en sång samt skalan med handrörelser till för honom, själv!!

De är mina examer, och de är tillräckligt!!! :)
Kram kram :)

Kommentarer
Postat av: Aunt Eva

Hej Johanna!

Följer din blogg hela tiden men är dålig på att skriva:D

Idag var jag och din mor som vanligt på Landings. Köpte presenter till Folke som fyllde 1 år 7/1.

Tiden går fort, vilket du också märker.

Otroligt vad du lägger ner mkt jobb på skolarbetet. Du är verkligen jätteduktig. Det har du igen sen när du börjar 3:an i gymnasiet. Du kanske vet att Gustaf har hoppat av sina juriststudier. Han har nu fått jobb på Luthagens Livs och börjar där på tisdag. Planerna är att skall jobba i 2 år och sedan börja plugga juridik igen. Han var alldeles för skoltrött.

Förresten vet du vad Folkes bästa julklapp var? En tandborste, han älskade den!

Många kramar. Moster Eva.

2011-01-08 @ 23:55:40
Postat av: Sofie

Duktig du är! :) Du gör oss här hemma så stolta som vanligt <3 x)



Juste, jag kunde ju inte nämna alla som ska tävla på upk förut och det var för att vi är 16 st som ska åka och tävla då :o xD

2011-01-09 @ 13:07:11
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0