Snart är jag fri! :D

Nu har jag avklarat min tredje exam. De gick ganska bra :) känner att jag har flyt just nu med mina finals. Men det var lite sorgligt att de var sista Forensics lektionen, gillar verkligen den klassen!!
Just nu så sitter jag i Yearbook, men vi har inget som vi kan jobba med då vi inte har fått in alla captain quotes och gruppbilder. Yearbook är en klass som slutar idag men vi kommer behöva jobba lite nästa termin också för att få allting klart :) de blir nog bra!

Snart är det dags för exam W1 och det är min fjärde och sista för denna termin! Ganska skönt, har känns mig som en riktig pluggis de senaste dagarna ;)

Så ingen skola imorgon eller på fredag, grymt skönt!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0