Snart halvtid!

Snart har jag varit här halva tiden själv... en sak som jag tycker är ganska rolig är att den dagen som min familj kommer hit så har jag varit här i exakt 300 dagar! ;) Fast sedan kommer vi resa runt i några veckor och sedan kommer vi hem till Sverige!

Just nu är livet mycket bra, jag är glad :) Har en jobbig period med hemlängtan över jul och nyår men de är mycket bättre nu, som tur är!

Skolan har ju varit igång i en vecka nu, så nu är vi inne på andra skolveckan och många av er där hemma har inte ens börjat ännu, haha! Men detta är sista skolveckan enligt detta schema, sedan är nästa vecka slutprovsvecka och därefter byter vi schema helt. Tiderna kommer dock vara de samma, men ämnena kommer ändras!

Juste, ska också göra mina val inför trean.. jaa, de är ju ett liv efter att jag kommer hem igen. Så måste göra mina val precis som alla andra, annars får jag bara välja mellan de som är över och de vill jag ju inte, buä!! Så kommer nog välja:
Engelska C (of course!!!)
Matte E
Literär gestaltning eller Speech

Nu ska jag göra min dagliga skörd av läxor och sedan kanske jag uppdaterar mera, men då ligger nog ni och sussar så sött i era sängar, haha!
Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

MATTE E??? :o Du är galen, det räcker gott och väl med D tycker jag (a) ;)

2011-01-11 @ 10:14:49
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men åh så gött!! :D Men Matte EEEEEEEEEE!?!?! Du är galen kvinna! Engelska C låter roligare ;)

2011-01-11 @ 16:50:12
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0