Stallet

Jag har haft lite problem med att logga in på blogg.se men nu fungerar allt som de ska igen!! :)

Ja, ska berätta om stallet som jag var på i förrgår. De är ett ganska litet dressyrstall med 12 boxar. De som äger stället heter Sara och Bobby och verkar mycket snälla, de är även de enda instruktörerna där. Båda har tävlat högt i dressyr och är mycket duktiga. Såg båda rida! :)
De har både ponnys och storhästar och till och med en liten islandshäst (som heter Jonas, haha!). De importerar för det mesta dressyrponnyer/hästar ifrån Europa och sedan vidar utbildars dem. Vi gick runt och kollade, lämnade kameran hemma pga olika anledningar så inga bilder. Men som sagt så fanns de 12 boxar, två platser att ryckta och fixa sin häst, en spolspilta, sadelkammare, foderhörn och så ett stort ridhus. Kollade inte ute så mycket men de har fina hagar och en stor uteridbana också! :)
Låter jättebra! Vi ska dit idag och se om vi kan komma fram till en bra lösning så jag kanske kan börja rida lite smått där! :D Vore jätteroligt!
Taggad! Igår insåg jag verkligen hur mycket jag har saknat att rida, på riktigt! :)

Jag berättar med när jag kommer hem ifrån stallet idag! :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som ett fint stall! Håller tummarna för att du kan få börja rida där :)

2011-01-24 @ 22:14:10
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0