Svammel :)

Nu är det lördagkväll men det känns mera som söndagkväll då jag var ledig igår. Det är en mycket skön känsla, att man får en extra ledig dag!!! :) Vi får se vad som händer imorgon!

Jag är nu klar med mina historia läxor, men imorgon måste jag skriva mitt tal. Det är faktiskt ett ganska svårt tal att skriva för det får inte vara för långt men man måste pressa in så grymt mycket. Hehe, vi får se hur det blir!

Just nu är jag trött på vinter, jag vill bara ha vår och sommar. Ogillar snö, slask och kyla. Även fast vintern här är ganska mild så är den inte mera välkommen för det. Nej, värme, sol och grön natur vill vi ha!! :) Aja, bara typ 3 månader kvar! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, right?

Annars så har min dag varit mycket bra, fram till middagen då jag brände mig 4 ggr på olika saker. Yey, klantvarning! På måndag är det första helt skolveckan på länge, eller vi får se, kanske vi får en snödag? Men kan ju alltid hoppas. Okej, nu känner jag att jag bara svamlar.

Hoppas ni har det toppen!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aj, du får vara försiktig när du lagar mat! :o



Lyxigt med långhelg! Vill också ha både långhelg och sommar ... <3

2011-01-30 @ 22:41:55
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0