And that was high school... :)

Nu har jag tagit graduation, eller faktiskt för två dagar sedan :) de var roligt men roligare var project graduation. De var typ som en klassresa efter graduation. Vi hade massa kul, åt massa onyttigheter och sedan igår så åkte vi white water rafting. De var bara såååååå kul! Var grymt nervös innan, kunde knappt äta frukost på morgonen men efter första vågen så var de bara kul!! :D mycket glad att jag gjorde de.

Så nu är jag hemma igen och snart ska jag iväg till affären och sedan bädda lite sängar för IMORGON KOMMER FAMILJEN!!!!! :D
Och om bara en månad så är jag på svensk mark igen.. oj oj vad tiden går fort! :)



Kraam :) <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! :D

Diggar 'hatten' (Y)

2011-06-14 @ 19:10:41
URL: http://f
Postat av: Josäfin :>

HATTEN! :D

2011-06-14 @ 20:30:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis! :D Älskar dem där hattarna och måste säga att du är väldigt fin i den ;) <3



Vilket datum var det nu som du kommer hem? 14 Juli? Eller var det 12? Jag börjar bli glömsk :o :s

2011-06-14 @ 23:32:49
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

berätta om hur de var ! asso sammanlagt typ, var de som du trott?

var de som highschool i filmerna?

gick du på någon date?

vad tyckte du om din prom?

var de mycket överviktiga?

tyckte du om maten?

Skulle du vilja bo i USA?

är du glad att du åkte?

hade du mycket hemlängtan?

berätta massa ! :)

2011-06-15 @ 01:18:23
Postat av: eea

Oh kul! grattis! :D

2011-06-15 @ 23:21:21
Postat av: w

Fint!

2011-06-19 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0