Awards night!

Igår var de awards night för alla studenter om går på Morse :) de är typ ett diplom på att man har varit extra duktig i de ämnet. Jag fick 3 awards och ett letter. Ett letter är ett "M" som man får om man har bra betyg. Genomsnitt B+. Sedan fick jag award i English 12, Design workshop och Digital graphic. Det var roligt :)

Andra nyheter är att jag har lämnat in min fina macbook så nu skriver jag på min vanliga dator, vilket känns mycket ovant med tangetbordet och så.... :P sedan så förlorade vi tennismatchen igår så vi är ute... synd men okej! :) vi har banquette på måndag. Nästa vecka kommer bli CRAZY FUN :D sista skoldagen på tisdag och sedan graduation på söndag och massa kul i mellan. Yey!!! :)



Kram kram :)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

GILLA! :D

2011-06-04 @ 18:37:00
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du är så duktig så! :D GILLAR det här jag med ;)

2011-06-04 @ 22:05:00
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0