Bilderna!

Här kommer bilderna ifrån gårdagens ridpass. Hon fotade typ i början så de är typ bara skittbilder och som sagt med kompaktkamera blir ju bilderna som de är i ridhus :P Aja, enjoy!!


Luneta

Här ser ni sadelkammare till vänster och där ni ser ett hästhuvud till höger, där finns det två platser att göra i ordning sin häst på. Sedan lite längre bort är spolspilta, hö m.m.

Sadelkammare

Sadelkammarens utsikt till ridhuset

Sadelkammare

Jag och Luneta

In action ;)

:)

Jaa, de var alla bilder som man faktiskt kunde se att det var en häst på bilden. Nästa gång ska jag ta med mig min kamera! :)
Kram <3

Filmerna kommer.....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Roligt med bilder! Fin häst och du är lika duktig som alltid på att rida! :D <3 Ska du gå över till att bli dressyrryttare? ;)

2011-03-04 @ 15:15:50
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Amanda

vilket mysigt stall! :D gillar utsikten över ridhuset ;)

2011-03-04 @ 15:36:37
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0