Bortkastad helg?

Jaa, min helg har inte varit så intressant förutom att jag red i går förmiddag. Men sedan jag kom hem igår så har jag inprencip legat i sängen med datorn och bara vilar. Måste vara kurerad inför skolan imorgon.
Btw, så älskar jag att ha en laptop, speciellt nu, då kan man liksom ligga/sitta bekvämt i sängen och ha datorn för att kolla på någon film eller bara hänge på facebook. Mycket bra! Så dagens ros går till min macbook! :D

Jao, har inget dirket och skriva då inget intressant har hänt mig de senaste dagarna.

Och ett stort GRATTIS till alla Säfva ryttare, ni är bäst <3
Kram!

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Hoppas att du slipper bli förkyld, det är greeeesligt! :((



Och jag ska lägga upp en liten film från igår! Så då kan vi ju säga att du var med och hejjade :D

2011-03-07 @ 16:45:41
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0