:)

Idag var det St Patrick's day. Det är någon Irländs högtid som Amerikanerna firar mer än Irländarna, haha :P det går iaf ut på att vara klädd i grönt. Dock visste jag inte detta och kom till skolan med en klarröd kofta, YES!! :P perfa. Jag fick lite armband och ringar att klä på mig så var nästan grön :)

Har haft väldigt mycket och göra de senaste dagarna, mycket o ta igen efter förra veckan. Skriver en sammanfattning senare ikväll. Är redan klar med läxorna och klockan är bara 7 :O

Mitt senaste digital art project, ett fantasi landskap! :) Vi skulle skapa ett landskap som var overkligt men ändå riktigt. Här har jag t.ex. fyra olika himlar, tre olika vatten och massa andra saker!


What if that was the reality, then we would have a crazy world! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Wow, jättefin! :D Den där världen skulle jag vilja leva i ;D

2011-03-18 @ 07:25:21
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Anna

Coooooolt! Jag är vargen ;)

2011-03-18 @ 15:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0