Måndag

Första dagen tillbaka efter mitt lilla lov :) kände mig mycket välkomnad av alla så det var faktiskt roligt att komma tillbaka! Hade först study hall, då pratade jag med min mattelärare och fick massa saker som jag ska göra tills imorgon, puh! Sedan skrev jag en historieuppsats. Under historian pratade vi om Japan, så hemskt med vad som hänt där!!!
Sedan var det matte igen, klassen hade ett prov men jag kommer ha det senare i veckan så jag jobbade med mina saker. Fungerade bra, complexa tal och skit :P ganska förvirrad!

Sedan kom jag hem och jag såg att jag hade fått ett mejl ifrån min pappa, som gjorde mig superglad :D :D berättar senare. Sedan har jag gjort läxor typ hela kvällen och nu sitter jag och kollar på The bachelor, haha, så patetiskt men bra!! :P

Kraaam <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul :D

Dududududuududdudududud, jag red Sir Louie i går :D Det vara superskojj :D

2011-03-15 @ 07:40:35
URL: http://taxitraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0